Група компаній КСК ТЕХНІКО готова надати комплекс послуг з монтажу, укладанні, а так само утепленню фасадів із застосуванням утеплювачів.
Під час будівництва наша компанія застосовує теплоізоляційні матеріали (ТІМ) іноземних і вітчизняних виробників, які діляться на наступні типи:
- Утеплювачі з базальтової вати;
- Утеплювачі з стекловолоконной вати;
- Утеплювачі з пінополістерол.
Хочемо зазначити, що в 2009-му році ринок утеплювачів - Теплоізоляційних матеріалів (ТІМ) пережив падіння, якого ще не було за всю новітню історію України. Обидва його сегмента (базальтова вата та стекловолоконная вата) скоротилися більш ніж на третину. Правда, зменшення відбувалося нерівномірно, споживання одних позицій скоротилося більшою мірою, інших - меншою. Відзначився минулий рік та активністю нових операторів, і помітним перерозподілом сфер впливу на цьому ринку.
Утеплювачі
(Базальтова вата)
Скорочення сегмента утеплювачів з базальтової вати склало в минулому році 37%, що в абсолютних величинах становить 32 тис. Т, і в кінцевому підсумку обсяг ринку кам'яної вати склав приблизно 55-55,5 тис. Т.
Однак зміни на ринку утеплювачів відбилися не тільки на обсягах. Беззмінний і безсумнівний лідер протягом десятка років торгова марка Rockwool почала поступатися свої позиції місцевому виробнику компанії «ТехноНІКОЛЬ». В результаті до кінця року компанія «Роквул Україна», втративши значну частку на ринку, все ж випередила «ТехноНІКОЛЬ», але з невеликим відривом.
Більшою мірою криза вдарила по імпортерам утеплювачів. Якщо в 2008 році закордонні поставки кам'яної вати склали приблизно 70 тис. Т, то в 2009-му - близько 27 тис. Т. У меншій мірі поступилася свої позиції компанія «Роквул Україна» - всього в 2,4 рази, у решти імпортерів зниження набагато більш суттєве. Причина такого значного ослаблення позицій імпорту тільки одна - фінансова (девальвація гривні і нестабільність курсу гривні протягом року). У переважній більшості експерти схиляються до думки, що якби не ці фактори, імпортери б зуміли зберегти свою частку ринку. Але покупець почав рахувати кожну копійку і віддавати перевагу більш дешевим матеріалам, нехай і з більш низькими якістю і надійністю.
Зменшення імпорту утеплювача, згідно законам економіки, благотворно вплинуло на позиції місцевих виробників. Більшою мірою наростили свої обсяги компанія «ТехноНІКОЛЬ», що збільшила обсяг поставок у порівнянні з 2008 роком більш ніж в 1,5 рази, і «Данко-Індастрі» (з 2 тис. Т в 2008 р до 8 тис. Т). При цьому, як відзначають оператори ринку, якби не помилки менеджменту, то компанія «Данко-Індастрі» могла б поставити на ринок набагато більше продукції і «відхопити» відповідно більшу частку ринку.
Утеплювачі виробників - «Мінмат Ревербері» (Луцьк) та «Майстер» (Одеса), що почали виробництво базальтової вати, схоже, так і не змогли скористатися сприятливою для вітчизняного виробника обстановкою, так як помітної погоди на ринку вони не зробили.
Однак настільки сильне зниження імпорту - явище тимчасове. Як тільки почнеться інтенсивне зростання ринку, багато покупців знову стануть віддавати перевагу прекрасно зарекомендували себе торговим маркам Rockwool і Paroc. Як показує аналіз попиту в минулому році, покупці, які віддають перевагу високоякісні матеріали, раніше є.
Під час будівництва наша компанія застосовує теплоізоляційні матеріали (ТІМ) іноземних і вітчизняних виробників, які діляться на наступні типи:
- Утеплювачі з базальтової вати;
- Утеплювачі з стекловолоконной вати;
- Утеплювачі з пінополістерол.
Хочемо зазначити, що в 2009-му році ринок утеплювачів - Теплоізоляційних матеріалів (ТІМ) пережив падіння, якого ще не було за всю новітню історію України. Обидва його сегмента (базальтова вата та стекловолоконная вата) скоротилися більш ніж на третину. Правда, зменшення відбувалося нерівномірно, споживання одних позицій скоротилося більшою мірою, інших - меншою. Відзначився минулий рік та активністю нових операторів, і помітним перерозподілом сфер впливу на цьому ринку.
Утеплювачі
(Базальтова вата)
Скорочення сегмента утеплювачів з базальтової вати склало в минулому році 37%, що в абсолютних величинах становить 32 тис. Т, і в кінцевому підсумку обсяг ринку кам'яної вати склав приблизно 55-55,5 тис. Т.
Однак зміни на ринку утеплювачів відбилися не тільки на обсягах. Беззмінний і безсумнівний лідер протягом десятка років торгова марка Rockwool почала поступатися свої позиції місцевому виробнику компанії «ТехноНІКОЛЬ». В результаті до кінця року компанія «Роквул Україна», втративши значну частку на ринку, все ж випередила «ТехноНІКОЛЬ», але з невеликим відривом.
Більшою мірою криза вдарила по імпортерам утеплювачів. Якщо в 2008 році закордонні поставки кам'яної вати склали приблизно 70 тис. Т, то в 2009-му - близько 27 тис. Т. У меншій мірі поступилася свої позиції компанія «Роквул Україна» - всього в 2,4 рази, у решти імпортерів зниження набагато більш суттєве. Причина такого значного ослаблення позицій імпорту тільки одна - фінансова (девальвація гривні і нестабільність курсу гривні протягом року). У переважній більшості експерти схиляються до думки, що якби не ці фактори, імпортери б зуміли зберегти свою частку ринку. Але покупець почав рахувати кожну копійку і віддавати перевагу більш дешевим матеріалам, нехай і з більш низькими якістю і надійністю.
Зменшення імпорту утеплювача, згідно законам економіки, благотворно вплинуло на позиції місцевих виробників. Більшою мірою наростили свої обсяги компанія «ТехноНІКОЛЬ», що збільшила обсяг поставок у порівнянні з 2008 роком більш ніж в 1,5 рази, і «Данко-Індастрі» (з 2 тис. Т в 2008 р до 8 тис. Т). При цьому, як відзначають оператори ринку, якби не помилки менеджменту, то компанія «Данко-Індастрі» могла б поставити на ринок набагато більше продукції і «відхопити» відповідно більшу частку ринку.
Утеплювачі виробників - «Мінмат Ревербері» (Луцьк) та «Майстер» (Одеса), що почали виробництво базальтової вати, схоже, так і не змогли скористатися сприятливою для вітчизняного виробника обстановкою, так як помітної погоди на ринку вони не зробили.
Однак настільки сильне зниження імпорту - явище тимчасове. Як тільки почнеться інтенсивне зростання ринку, багато покупців знову стануть віддавати перевагу прекрасно зарекомендували себе торговим маркам Rockwool і Paroc. Як показує аналіз попиту в минулому році, покупці, які віддають перевагу високоякісні матеріали, раніше є.
No comments:
Post a Comment