Tuesday, March 31, 2015

Погодження проектної документації

Не дивлячись на зниження будівництва і проектування будинків, соглосованіе проектної документації залишається важливим етапом будь-якого будівництва. При цьому кількість законослухняних забудовників, тобто тих, хто будує за узгодженим проектом із залученням професійних будівельних організацій, - стає все більше. А найбільш поширених питань від наших замовників є питання: як узгодити проект ву документацію, побудувати будинок або котедж відповідно до українського законодавства. Треба сказати, що на сьогоднішній день відбулися зміни при погодженні проектної документації з місцевими органами виконавчої влади, а назва основного документа c "АПЗ" (Архітектурно-планувальне завдання), на так зване "мiстобудiвне обмеження".

На сьогоднішній день компанія КСК ТЕХНІКО виконує наступні послуги:

- Узгодження проектної документації в м.Києві;

- Узгодження проектної документації в Київській області;

- Узгодження проектної документації по Україні.

Якщо раніше при будівництві будинку в межах Києва дозвіл на розробку проектно-кошторисної документації та інших документів видавали місцевий орган виконавчої влади та Головна архітектура, тепер ці питання відійшли у відання міськадміністрації, яка, власне, і є тепер головним контролюючим органом процесу узгодження проектної документації.

Ціна на отримання ряду дозволів, як попередньо заявили в КМДА, повинна зменшитися і процес часу узгодження трохи скоротитися, але ці дані можна буде перевірити тільки на практиці, оскільки чітко налагодженого механізму в КМДА ми ще не увидили. Що стосується процедури погодження проектної документації та будівництва будинку за містом, то він не змінився і перебуває раніше у веденні місцевого органу виконавчої влади.

2 comments:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ReplyDelete
  2. Я ЗАРАЗ ВИКОНАЮ ФІНАНСОВО ЗОБОВЛЕНО ПОЗИЦІЇ, ЯКУ Я ОТРИМАВ В LFDS. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт із паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу і мені відмовили в позиці фінансова установа завдяки моєму кредитному рейтингу. Я не міг платити гонорар своїм дітям. Я відставав від рахунків, яких збирався викинути з дому через неможливість оплатити оренду житла. Саме в цей період мої діти були забрані у мене прийомною сім’єю. Потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, і які я зірвав двома компаніями, що займаються позиками. Поки я не прочитав про: позику в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все одно не переконав через те, що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не повідомив мені про поточну схему позики в дуже низька відсоткова ставка 1,9 %% і прекрасні умови погашення без штрафу за невиплату платежу. У мене немає іншого вибору, ніж також зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені у відповідь. Цей день був Я найкращим і найкращим днем ​​у моєму житті, який ніколи не можна забути, коли я отримати кредитне попередження в розмірі 400 000,00 доларів США суми позики, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику для погашення боргів та започаткування бізнесу, і сьогодні я та мої діти такі щасливі та задоволені. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Довідкова лінія WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати якомога більше тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою шахрайства в Інтернеті. Дякую і Бог благословить вас усіх, я Олександр Артем з горизонту парку до нашої ери, Україна.

    ReplyDelete

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини farming-sim.ru familymedcenter.kz family-doctor.by fayar.com.ua www.fcavto.ru fencing.zp.ua fbt.kz femalestyle.ru fb2bookfree.ru fiatforum.lv